lundi 4 janvier 2010

Extrait d'une nouvelle image...pour l'album jeunesse

Mon travail sur l'album jeunesse avance bien...rythmé par un travail sans relâche !
Moja praca nad ilustracjami do ksiazki dla dzieci posuwa sie do przodu...
Nie moge sie juz doczekac kiedy bede mogla wam pokazac wiecej.... ;-) !!!

4 commentaires:

Unknown a dit…

jestesmy cierpliwi ;-)

Catherine Suchocka a dit…

to fajnie ;-) badzcie jeszcze troszke!
niech ksiazeczka bedzie niespodzianka,bo niestety wszystkiego nie pokaze :-)

Anonyme a dit…

niezle tempo Kasiu, u was dni dluzsze chyba :-) wysylaj nam dalsze czesci!!!1 pozdrowienia dzisiaj!!!marzena

Catherine Suchocka a dit…

co ty...to zrobione juz wczesniej...jeszcze przed Swietami...teraz mi to idzie jak krew z nosa i mam tyly ;-) Nic to mam jeszcze srode i czwartek, to posune do przodu (nie mam zajec bo jest seminarium...)A dzisiaj wrocilam dopiero od Gosi...pa pozdrowienia i do odpisania na twojego maila!!!