mardi 5 janvier 2010

Au travail...la suite... /Praca...ciag dalszy...


2 commentaires:

MW a dit…

masz juz Kasia jakis kolor? jak plynie rysowanie? ja sie przestawiam i zerkam na zaczety obraz, musze go dobrze skonczyc i nie zepsuc... milegoo weekendu :-)

Catherine Suchocka a dit…

nie, Marzena nie zaczelam jeszcze kolorowych, musze zrobic ostatnia w olowku, potem zostana mi tylko poprawki...ale w miedzyczasie zaczne
kolor, bo bardzoooo mi sie juz chce! A teraz jestem juz do niedzieli u Gosi i Romain.Mama wyjezdza juz wkrotce...ma tez przyjechac Aga wiec nic w ten WE nie zrobie, moze w niedziele wieczor i poniedzialek!
Ah udalo mi sie przedluzyc ... z wydawnictwem termin do konca kwietnia ;-) wiec miesiac dluzej, jestem spokojniejsza i bede w koncu prowadzic normalne zycie! pa milego WE !!!!!