dimanche 13 décembre 2009

Un petit croquis...de dimanche ;-) Szybki szkic...niedzielny ...


Je pense que je ferai une petite série de croquis-portraits...à suivre!
Mysle ze zrobie wkrotce taka mala serie szkicow-portretow...
Have a nice day!

3 commentaires:

Unknown a dit…

czekam na cala serie :-)

MW a dit…

czesc Kasia!!! fajne! to karton czy jakis papier czerpany? dobry pomysl na cala serie!!! a NY nowe tez masz? pewnie duzo nowych pomyslow, wlosy perukowe gdzie dzieje sie tak duzo ciekawego, rewelacja!!!

Anonyme a dit…

Czesc Wam !!! To tak w 10 min. zrobione...bo tyle kartonow w kawalkach lezalo na podlodze ;-)
Pomyslow mam fulllll, tylko z czasem gorzej mi sie zorganizowac ;-) NYC zaczelam na plotnie mam nadzieje ze uda mi sie skonczyc jedno plotno w przyszlym tygodniu...A teraz pracuje nad Calinka, ta to jest niezla tyle czasu mi zabiera :-)Robie 8 ilustracje..paaaaaaaa i dzieki!!!